Ledenvoordelen:

Alles voor de ledenprijs

Voordelen die groeien

Gratis verzending

Makkelijk toegang tot nieuws

Ledenvoordelen:

Alles voor de ledenprijs

Voordelen die groeien

Gratis verzending

Makkelijk toegang tot nieuws

Klantenservice

Vragen of hulp nodig? Start een chat en krijg meteen antwoord. 24/7!

We ontvangen momenteel een uitzonderlijk groot aantal vragen. We beantwoorden alle vragen in de volgorde waarin ze binnenkomen. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, raden we je daarom aan geen nieuwe herinnering te sturen, omdat dit je verzoek juist verder naar beneden in de wachtrij kan duwen. We werken er hard aan om zo snel mogelijk bij je terug te komen en danken je hartelijk voor je geduld.
Misschien vind je het antwoord nu al in onze FAQ hieronder:

Veelgestelde Vragen

Levering

Lidmaatschap

Neem contact met ons op

Bestellen en betalen

Lidmaatschapsvoordelen

Over Luxplus

Retournering en klachten

Veelgestelde Vragen

Luxplus is een unieke ledenclub waarmee u korting krijgt op alles, van exclusieve merken tot dagelijkse producten.

Als lid profiteert u van speciale aanbiedingen, lidmaatschapsniveaus met toenemende voordelen en het gemak om al uw favoriete merken op één plek te shoppen.

Uw exacte voordelen zijn afhankelijk van uw lidmaatschapsniveau. Lees meer onder "Wat zijn mijn lidmaatschapsvoordelen?" .

Luxplus is een unieke ledenclub. Het lidmaatschap bestaat uit verschillende niveaus, met steeds meer voordelen wanneer je hoger komt.
Beauty Sampler: Iedereen begint met een gratis proefperiode van 30 dagen genaamd Beauty Sampler, met gratis verzending bij de eerste aankoop, je verdient 1% BeautyCash op jouw bestellingen, je verdient dubbel BeautyCash op aankopen boven €45, en je krijgt toegang tot geplande bestellingen. BeautyCash is geblokkeerd totdat je een level omhoog gaat naar Beauty Babe.
Niveau 1 - Beauty Babe: Leden verdienen 1% BeautyCash en blijven dubbele BeautyCash ontvangen op aankopen van meer dan €45. Gratis verzending is inbegrepen voor alle bestellingen, samen met 5% korting op een merk naar keuze. Leden krijgen ook toegang tot exclusieve producten, speciale aanbiedingen en content, evenals deelname aan een doorverwijzingsprogramma en geplande bestellingen.
Niveau 2 - Beautista: Als Beautista verdien je nu 2% BeautyCash en je merkkorting springt naar 10%! Alle voordelen van Beauty Babe blijven hetzelfde, dus je blijft genieten van gratis verzending, dubbele BeautyCash en toegang tot exclusieve deals.
Niveau 3 - Beauty Bestie: Je verdient nu 3% BeautyCash en jouw merkkorting stijgt naar 15%! Je geniet nog steeds van alle vorige voordelen.
Niveau 4 - Beauty Boss: Nu verdien je 4% BeautyCash op elke bestelling en 20% korting op je favoriete merk. Alle andere geweldige voordelen blijven hetzelfde.

U kunt uw bestellingen hier volgen en volgen via uw besteloverzicht.

Wanneer wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code per mail. Dit nummer kun je invullen om de status van de levering te bekijken. Als je pakketje is verstuurd met Bpost kan dat via deze link: https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=en. Als het pakketje verstuurd is met Mondial Relay: https://www.mondialrelay.com/en-gb/parcel-tracking/.
Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat uw bestelling is geregistreerd bij Bpost en Mondial Relay en je er informatie over kunt zien.

Je kunt hier je lidmaatschap annuleren.

Als je geen lid meer wilt zijn van Luxplus, log je in op www.luxplus.be met jouw e-mailadres en wachtwoord en klik op "Mijn Account" in de rechterbovenhoek van de pagina. Hierna klik je op "Mijn voordelen" en hier kan je jouw lidmaatschap opzeggen. Je kan het lidmaatschap via de website stopzetten m.u.v. de eerste 24 uur nadat je een bestelling hebt geplaatst. Het is verder altijd mogelijk om het lidmaatschap stop te zetten middels de klantenservice te contacteren.  

Het lidmaatschap kan niet beëindigd worden door betaling te weigeren of in te trekken. In het geval van betaalde en/of achterstallige facturen behoudt Luxplus zich het recht voor om zakenpartners (d.w.z. incassobureaus) in te schakelen voor invordering.
Houd er rekening mee dat als je een lopende bestelling hebt, het lidmaatschap niet kan worden geannuleerd totdat het is verzonden. Dit zal doorgaans binnen 24 uur gebeuren. Probeer het opnieuw wanneer jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.

Tot slot is het niet mogelijk om het lidmaatschap te annuleren door de betaling te weigeren. Het lidmaatschap zal dan automatisch doorlopen en ben je ook aansprakelijk voor de opgebouwde betalingen totdat je je lidmaatschap opzegt via de website of klantenservice.

Je hebt gewinkeld voor onze lidmaatschapsprijs en bent daarmee onderdeel geworden van onze ledenclub.

Zoals we op verschillende plaatsen op onze website en bij het bestellen schrijven, zijn de eerste 14 dagen gratis en daarna kost het € 9,95 per maand.

Je kan bij Luxplus kiezen om te betalen met Klarna Pay Later.  Als je voor deze betaalmethode kiest, dan zal het lidmaatschap zich vernieuwen via Klarna en zal je een factuur ontvangen voor de lidmaatschapskosten. De factuur zul je ongeveer 30 dagen nadat het lidmaatschap is gestart ontvangen. Dit betekent dat je een factuur kan ontvangen nadat je het lidmaatschap hebt stopgezet. De factuur wordt altijd gecreëerd wanneer een lidmaatschapsperiode wordt vernieuwd. Als je een nieuwe factuur hebt ontvangen nadat je lidmaatschap is stopgezet, is dit hoogstwaarschijnlijk een factuur voor een voorgaande lidmaatschapsperiode die is vernieuwd voordat je het lidmaatschap had stopgezet.


Als je twijfelt over welke lidmaatschapsperiode de factuur gaat, kan je altijd een PDF bestand sturen van de factuur naar onze klantenservice.


Nee, het kost niks om je lidmaatschap bij Luxplus op te zeggen. Wanneer je toch een betaalverzoek ontvangt voor het stopzetten, betekent dit dat je gebruik hebt gemaakt van een extern bedrijf om het lidmaatschap stop te zetten.

Luxplus werkt NIET samen met externe bedrijven die het opzeggen van lidmaatschappen aanbieden - bijvoorbeeld xpendy.. Als je een externe service gebruikt om jouw lidmaatschap op te zeggen, loop je het risico op onnodige kosten.

Als je je lidmaatschap wilt opzeggen, kan dat eenvoudig en gratis via deze link.


Wanneer je de lidmaatschap voorwaarden op Luxplus.be accepteert, accepteer je dat Luxplus (Luxplus ApS) het aangegeven bedrag voor het lidmaatschap periodiek kan aftrekken, totdat je ervoor kiest om het lidmaatschap op te zeggen. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje "Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?"

Het abonnement voor het lidmaatschap is de eerste 14 dagen gratis en verandert daarna in een doorlopend lidmaatschap van €9.95 per maand.
Bij jouw eerste aankoop ontvang je per e-mail een ontvangstbewijs met informatie over het lidmaatschap. Volgende betalingsbewijzen kun je vinden wanneer je bent ingelogd op Luxplus.be, onder het item "Mijn lidmaatschap".

De registratie bij Luxplus is bindend vanaf het moment dat de eerste bestelling is geplaatst voor de ledenprijs en daarmee wordt het lidmaatschap in gebruik genomen. Door te kiezen voor de ledenprijs in plaats van de normale prijs, aanvaard je het starten van een lidmaatschap. Als lid van Luxplus ben je verplicht jouw gehele lidmaatschap periode en daaropvolgende opzeggingen van het lidmaatschap te betalen, totdat je het lidmaatschap zelf opzegt via de website of door contact op te nemen met de klantenservice.

Je bent verplicht te betalen voor de diensten waartoe je toegang hebt gehad. Dit wordt proportioneel berekend, op basis van de periode dat Luxplus je toegang heeft gegeven tot ledenvoordelen. In geval van twijfel is het jouw verantwoordelijkheid om te bewijzen dat je gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht.

Meer over het lidmaatschap kan altijd hier gelezen worden: https://www.luxplus.be/lidmaatschaps-voorwaarden

De prijzen die je ziet op Luxplus.be zijn dagprijzen, we behouden ons het recht om prijzen en informatie op elk moment op de website te veranderen zonder kennisgeving. Zowel feitelijke informatie als prijs informatie wordt verstrekt daargelaten proefleesfouten, onjuist vermelde beschijvingen en technische specificaties. We streven ernaar om zo accuraat mogelijke informatie te geven op Luxplus.nl, echter in het geval van problemen, erkennen wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele fouten, kosten of verliezen veroorzaakt door onjuiste informatie op de pagina of door onjuist gebruik.
 Al onze producten worden direct besteld van de grootste leveranciers met een authenticiteits garantie binnen de EU. Om deze reden kan, de verschijning van bepaalde producten veranderingen, kan de taal verschillen of kunnen producten een andere kleur hebben. 

 

Levering

U kunt uw bestellingen hier volgen en volgen via uw besteloverzicht.

In de e-mail met jouw verzendbevestiging vind je een trackinglink. De link brengt jou rechtstreeks naar de website van de bezorgdienst met informatie over jouw levering.

Het kan tot 24 uur (ma-vr) duren voordat de tracking is bijgewerkt vanaf het moment dat je jouw verzendbevestiging hebt ontvangen.

Belangrijk: in verband met Black Friday en Kerstmis kan de levertijd langer zijn.

De verzendkosten zijn afhankelijk de gekozen bezorgmethode, de orderwaarde en of je lid bent. Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten voor zowel leden als niet-leden in België:

Leden betalen voor thuisbezorging met DHL €2,95 bij een orderwaarde onder de €19. Bij een orderwaarde vanaf €19 is de levering gratis. Kies je voor levering bij een DHL-punt, dan betaal je €5,95 bij een orderwaarde onder de €19 en €3,95 bij een orderwaarde vanaf €19.

Voor thuislevering via Bpost geldt voor leden een tarief van €2,95 bij een orderwaarde onder de €19, en gratis verzending bij een orderwaarde vanaf €19.

Met GLS kun je kiezen voor bezorging naar een pakketpunt voor €3,95 of thuisbezorging voor €4,95.

Niet-leden betalen een vast tarief, ongeacht de orderwaarde. Voor thuislevering of levering bij een DHL-punt bedragen de verzendkosten €7,95. Voor thuislevering via Bpost geldt een vast tarief van €5,95. Met GLS kun je kiezen voor bezorging naar een pakketpunt en thuisbezorging voor €7,95.


De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen vanaf het moment dat de bezorgdienst jouw pakket ontvangt.

Belangrijk: in verband met Black Friday en Kerstmis kan de levertijd langer zijn.

GLS:
De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen.
Als er problemen zijn met de levering aan huis behoudt GLS zich het recht om het pakket bij het dichtstbijzijnde pakket punt te leveren of bij de buren. Zij zullen je hier digitaal van op de hoogte brengen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om hierover contact op te nemen met Luxplus.

DHL:
Je kan ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen of bij een DHL pakket punt. De levertijd is 1-4 werkdagen.

Als er problemen zijn met de levering aan huis behoudt DHL zich het recht om het pakket bij het dichtstbijzijnde DHL pakket punt te leveren of bij de buren. Zij zullen je hier digitaal van op de hoogte brengen. Er kan tot 7 dagen na de laatst verwachte leveringsdatum een zaak aangemaakt worden, wanneer de klant aangeeft het pakketje niet ontvangen te hebben. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om hierover contact op te nemen met Luxplus.

Bpost:

Je kan ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen. De levertijd is 1-4 werkdagen.

Als er problemen zijn met de levering aan huis behoudt bpost zich het recht om het pakket bij de buren, op een veilige plaats (Safe Place) of bij het dichtstbijzijnde bpost-punt te leveren. Er kan tot 7 dagen na de laatst verwachte leveringsdatum een zaak aangemaakt worden, wanneer de klant aangeeft het pakketje niet ontvangen te hebben. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om hierover contact op te nemen met Luxplus.

Helaas is het niet mogelijk om goederen op ons adres te kopen of af te halen. Alle producten zijn alleen online verkrijgbaar op Luxplus.be en worden rechtstreeks naar het door jou gekozen adres verzonden.

De vervoerder bezorgt meestal rechtstreeks bij jou aan de deur. Zij behouden zich echter het recht voor om bij het dichtstbijzijnde pakketpunt af te leveren als bezorging niet mogelijk is (bijvoorbeeld vanwege een afgesloten deur, een te groot pakket of onveilige omstandigheden). Je wordt in dat geval op de hoogte gesteld.

Wanneer je bij Luxplus.be winkelt, is het niet mogelijk om pakketten te laten bezorgen in andere landen. Het kan alleen in België worden geleverd.


Controleer jouw pakket onmiddellijk. Als het beschadigd is of er iets ontbreekt, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.

Voeg een korte beschrijving en foto's van de verpakking (met zichtbaar label) toe en gooi de verpakking niet weg.

Indien het pakket beschadigd lijkt of door de vervoerder opnieuw is verzegeld, adviseren wij jou de levering te weigeren en ons hiervan op de hoogte te stellen.

Als je het pakket niet op tijd hebt op kunnen halen, wordt het pakket naar ons geretourneerd. Het is belangrijk dat je per e-mail (Mail met ons) contact met ons opneemt en benoemd dat dit is gebeurd.

Aangezien het pakket naar ons wordt geretourneerd, moeten we hiervoor €2.95 retourkosten in rekening brengen. Dit betekent dat wij dan het totale bedrag van de bestelling minus €2.95 vergoeden in BeautyCash of terugstorten naar de originele betaalmethode.


Neem alsjeblieft gelijk contact met ons op via e-mail, zodat wij een onderzoek kunnen starten. Je zult ons uiterlijk 7 dagen nadat de bezorgdienst aangeeft het pakket te hebben geleverd moeten contacteren om recht te hebben op een schadevergoeding. Als je ons na 7 dagen contacteert, kunnen we je helaas niet compenseren voor het pakket.

Luxplus is een Deens bedrijf en alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Denemarken. Hierdoor kunnen er soms kleine vertragingen optreden - bedankt voor jouw geduld! Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier.

Lidmaatschap

Luxplus is een ledenclub waar je beauty-, wellness- en alledaagse producten verkrijgt tegen de laagste online prijzen. Voor een maandelijks bedrag ontvang je exclusieve ledenprijzen en maandelijks toenemende voordelen.

De voordelen die je krijgt, zijn afhankelijk van jouw lidmaatschapslevel. Meer informatie vind je onder 'Wat zijn mijn lidmaatschapsvoordelen' .

Om een lidmaatschap bij ons aan te maken, hoef je alleen maar jouw eerste bestelling te plaatsen tegen de ledenprijs. Vervolgens maak je een account aan en word je lid.

Grote besparingen het hele jaar door
Profiteer elke dag van ledenprijzen die aanvoelen als een uitverkoop.

20.000+ producten
Van schoonheid tot wellness en huishoudelijke artikelen – alles voor ledenprijzen.

Topmerken & nieuwe trends
Van geliefde bestsellers tot toekomstige favorieten.

Altijd gratis bezorging
Of kies jouw gewenste bezorgoptie tegen een lage prijs.

Verdien BeautyCash
Ontvang tot 4% korting op elke bestelling en gebruik dit als korting voor jouw volgende aankoop.

Loyaliteitsvoordelen
Ontvang elke maand tot 20% extra korting op jouw favoriete merk.

U kunt uw lidmaatschap hier opzeggen .

U kunt uw lidmaatschap op elk gewenst moment beëindigen door contact met ons op te nemen of door in te loggen op Luxplus.co.uk, op 'Mijn profiel' te klikken en vervolgens op 'Lidmaatschap opzeggen' te klikken en de stappen te volgen.

Je kunt je lidmaatschap op elk moment opzeggen na de eerste 24 uur. Als je binnen de proefperiode van 14 dagen opzegt, eindigt je lidmaatschap direct.

Het lidmaatschap kan niet worden geannuleerd terwijl een bestelling wordt verwerkt (doorgaans binnen 24 uur). Probeer het opnieuw nadat de bestelling is verzonden.

Als u een cadeau met behoud van lidmaatschap accepteert en uw lidmaatschap voortzet, blijft u op hetzelfde niveau totdat de reguliere betalingen worden hervat.

Het kost slechts €9,95 per 14 dagen om lid te zijn. Als nieuw lid zijn de eerste 14 dagen helemaal gratis.

Dit betekent dat je tijdens de eerste 2 weken kunt profiteren van een aantal lidmaatschapsvoordelen zonder ook maar een euro te betalen.

En dit is het allerleukste: hoe langer je lid blijft, hoe meer voordelen je krijgt.

Wanneer je bent ingelogd en een nieuwe bestelling plaatst tegen de ledenprijs, wordt er automatisch een lidmaatschap van €9,95 aan jouw bestelling toegevoegd. Deze periode geldt voor één maand. Zodra de bestelling is voltooid, wordt je lidmaatschap weer actief.

Na de eerste periode van 24 uur, waarin het abonnement om technische redenen is vergrendeld, kan je jouw abonnement op elk moment opzeggen. Het abonnement eindigt dan aan het einde van de betaalde periode.

Als een bestelling in behandeling is, kan het lidmaatschap pas worden geannuleerd nadat deze is verzonden, meestal binnen 24 uur. Probeer het opnieuw nadat jouw bestelling is verzonden.

Als je tijdens de gratis proefperiode opzegt, eindigt het lidmaatschap direct en heb je geen toegang meer tot de resterende proefperiode.

Wanneer je je registreert bij Luxplus, moet je bevestigen dat je ouder bent dan 18 jaar. Ben je jonger dan 18 jaar, dan moeten de registratie en het lidmaatschap door een ouder worden ondertekend. Een overeenkomst kan altijd door een ouder worden beëindigd als die – ongeacht of jij inmiddels ouder bent dan 18 jaar – is aangegaan door een kind of iemand jonger dan 18 jaar.

Nee, je kunt het 'Bespaard Bedrag' dat op je account wordt weergegeven niet gebruiken. Het 'Bespaard Bedrag' laat zien hoeveel je hebt bespaard door lid te zijn van Luxplus.

Je kunt wel gebruikmaken van de BeautyCash die in je account wordt weergegeven. Lees hier meer over onder "Wat is BeautyCash?".

De maandelijkse betaling wordt elke 30 dagen afgeschreven, gerekend vanaf de datum waarop jouw lidmaatschap is ingegaan.

Je kunt de exacte datum ook vinden door via de website in te loggen op je account. Je klikt dan op 'Mijn profiel' en onder 'Geldig tot' vind je de datum.

Indien je geen lid wenst te worden, kan je er ook voor kiezen om de producten tegen de normale prijs te kopen.

Als je zonder lidmaatschap aankopen wilt doen tegen de normale prijs, volg dan de onderstaande stappen:

  • Selecteer alle producten die je aan jouw winkelmandje wilt toevoegen tegen de normale prijs.
  • Wijs de optie voor gratis verzending af.
  • Ga door naar het betaalproces.
  • Maak een klantprofiel aan waarin je jouw bestellingen en gegevens kunt opslaan. Dit vergemakkelijkt toekomstige aankopen.
  • Controleer nogmaals of je geen lidmaatschap aan jouw winkelmandje hebt toegevoegd.

Wanneer je de voorwaarden van Luxplus accepteert, start je met een gratis proefperiode van 14 dagen. Na deze proefperiode wordt het lidmaatschap automatisch verlengd en wordt er elke 30 dagen €9,95 afgeschreven van de bankrekening die je hebt opgegeven. Het lidmaatschap loopt door totdat je het zelf opzegt.

Als je je wachtwoord niet meer herinnert, kun je op 'Wachtwoord vergeten' klikken. Je ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Vergeet niet om je spamfolder te controleren.

Je kan je afmelden van onze nieuwsbrief door op de link 'uitschrijven nieuwsbrief' onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Ben je lid van Luxplus? Dan kun je altijd inloggen via de rechterbovenhoek van de Luxplus-site. Hier voer je je e-mailadres en het wachtwoord in dat je zelf hebt aangemaakt.

Herinner je je wachtwoord niet meer? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?'. Je ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Heb je nog steeds problemen met inloggen? Neem dan contact met ons op, zodat we je kunnen helpen.

Wanneer je bij ons winkelt, verzamelen we je naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens worden opgeslagen in onze beveiligde klantenlijst en zijn alleen toegankelijk voor de klantenservice van Luxplus. We bewaren je persoonsgegevens in overeenstemming met de regels van de Wet op de Boekhouding. Die bepaalt dat boekhoudkundige gegevens vijf jaar moeten worden bewaard na afloop van het boekjaar waarop ze betrekking hebben.

We werken uitsluitend met betrouwbare gegevensverwerkers die in de EU zijn gevestigd of passende bescherming bieden. Zij verwerken informatie alleen namens ons. Alle klantgegevens worden versleuteld verzonden en nooit verkocht of gedeeld met derden.

Als klant heb je het recht om je gegevens in te zien, te corrigeren, te laten verwijderen of bezwaar te maken tegen de registratie ervan.

Meld je je aan voor onze nieuwsbrief? Dan registreren we je e-mailadres. Dit e-mailadres wordt nooit met anderen gedeeld.

Luxplus ApS is de samenwerking aangegaan met CollectMasters, incassobureau, om de openstaande abonnementskosten te innen. Op het moment dat er een lidmaatschap loopt en de abonnementskosten niet worden betaald (d.m.v. stornering of ontoereikend saldo) dient het lid deze kosten alsnog te voldoen.

ProCollect, ons debiteurenbeheer, zal deze leden een mail sturen genaamd; “Pre-incasso voor abonnement Luxplus". Hier worden deze leden herinnerd aan de kosten en kunnen zij het bedrag alsnog voldoen d.m.v. een iDeal-link. Er zijn extra kosten verbonden aan het niet betalen van de abonnementskosten.

ProCollect zal deze leden via e-mail nog een keer herinneren. Indien hier geen reactie of betaling uit voortkomt, zullen deze debiteuren na 15 dagen worden overgedragen naar CollectMasters. CollectMasters zal deze abonnementskosten alsnog gaan innen.

Wanneer jouw dossier ter incasso staat bij CollectMasters, komen er wettelijke incassokosten (€40,-) en rente bovenop de vordering.

CollectMasters zal met deze debiteuren telefonisch contact opnemen en meerdere mails versturen om de betaling van deze vordering als nog tot stand te laten komen.

Het is mogelijk om een betalingsregeling af te spreken om het openstaande bedrag in maximaal 3 termijnen te voldoen. Daarnaast is het uiteraard mogelijk om het bedrag in één keer te voldoen.

Als je met Klarna Betaal Later hebt betaald, wordt je lidmaatschap automatisch verlengd tot je het opzegt. Bij elke verlenging wordt een factuur gegenereerd, die Klarna ongeveer 30 dagen later verstuurt. Dat betekent dat je mogelijk ook na opzegging nog een factuur ontvangt. Deze factuur heeft meestal betrekking op de periode vóór je opzegging.

U kunt de besteldatum (wanneer de factuur is aangemaakt) in Klarna controleren. Dit is niet hetzelfde als de vervaldatum.

Weet je niet zeker welke periode je factuur beslaat? Stuur deze dan als pdf naar onze klantenservice. Om de factuur te downloaden, open je de Klarna-app en tik je op de drie puntjes rechtsboven.

Neem contact met ons op

We streven ernaar om jouw vragen binnen 2-3 werkdagen te beantwoorden.

Op dit moment hebben we te maken met een ongewoon hoge werkdruk en kan het daarom iets langer duren dan normaal voordat je een reactie op jouw e-mail ontvangt. We doen ons best om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen.

Hartelijk dank voor je begrip en geduld!



Bestellen en betalen

Helaas niet. Het adres dat je bij het afrekenen invoert, kan niet meer worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst. Controleer jouw gegevens daarom nogmaals voordat je bevestigt.

Ja, mits ons magazijn de verwerking nog niet heeft gestart.
Ga naar Mijn bestellingen op jouw profiel, klik op de infoknop naast de bestelling en vervolgens op Bestelling annuleren.

Houd er rekening mee dat annuleringen per e-mail niet mogelijk zijn. Als je een nieuwe bestelling plaatst voordat de eerste is verwerkt, worden de bestellingen mogelijk samengevoegd en kunnen ze niet afzonderlijk worden geannuleerd.

Controleer eerst jouw spamfolder. Controleer of jouw e-mailadres klopt en neem contact met ons op als dit moet worden bijgewerkt. Je kan al jouw bestellingen ook altijd terugvinden onder ' Mijn bestellingen' op jouw Luxplus-account.

Helaas niet. Je kan geen producten meer toevoegen of verwijderen nadat de bestelling is geplaatst. Wil je meer artikelen, gelieve dan een nieuwe bestelling te plaatsen.

Op luxplus.be kan je betalen met iDEAL, PayPal, Klarna, Mastercard, VISA en VISA Electro.

Alle betalingen en kaartkosten worden meegerekend in de productprijzen en gereguleerd door Luxplus ApS. De betaling wordt van jouw rekening afgeschreven bij verzending van jouw bestelling via luxplus.be of bij aanvang van jouw lidmaatschap. Er wordt geen hoger bedrag afgeschreven dan het bedrag dat is goedgekeurd bij voltooiing van jouw aankoop.

Nee, alle douanekosten en invoerrechten zijn inbegrepen in de totaalprijs.

Het spijt ons zeer als je problemen ondervindt bij het afronden van uw bestelling!

Controleer eerst of je ingelogd bent in het geval dat je  al lid bent. Anders kan het systeem aangeven dat je e-mailadres in gebruik is. Bestel je via telefoon of tablet? Probeer dan eens via de computer. Neem contact met ons op als het probleem aanhoudt, zodat we het kunnen oplossen.

Als je jouw factuur niet in jouw e-mail kunt vinden, kan je deze altijd downloaden via jouw Luxplus-account.
Meld je eenvoudigweg rechtsboven aan, ga naar Mijn orders, klik op het info-icoontje en selecteer Download factuur.

Met de gastprijs profiteer je van een speciale korting op één geselecteerd product – geen lidmaatschap nodig! Alle andere artikelen in jouw winkelmandje blijven voor de normale prijs.

Als je voor Klarna kiest, kun je ervoor kiezen om direct de betaling te voldoen of Klarna Pay Later te gebruiken voor zowel je bestelling als je lidmaatschap. Met deze tweede optie beheert Klarna de betaling en ontvang je ongeveer 30 dagen na verlenging van het lidmaatschap een renteloze factuur. Houd er rekening mee dat je mogelijk een factuur ontvangt na opzegging als een periode vlak voor de opzegging is verlengd. Alle betalingen worden rechtstreeks aan Klarna gedaan.

Wat als ik niet op tijd betaal?
Als de betaling niet binnen 30 dagen plaatsvindt, kan Klarna boetes in rekening brengen of een incassobureau inschakelen. Raadpleeg de algemene voorwaarden van Klarna voor meer informatie.

Als je bestelling is verwerkt, ontvang je binnenkort een bevestigingsmail. Je kunt al je bestellingen ook bekijken onder ' Mijn orders' in je Luxplus-account. Heb je geen bevestiging ontvangen of kun je de bestelling niet vinden op je profiel?
Maak je geen zorgen: neem contact met ons op en we lossen het snel voor je op!

Mocht je jouw orderbevestiging niet binnen 24 uur ontvangen, controleer dan jouw spamfolder en andere e-mails. Controleer of jouw e-mailadres correct is en neem contact met ons op als dit moet worden bijgewerkt.
Als je het nog steeds niet hebt ontvangen, is de bestelling mogelijk niet verzonden.
Er is dan niets in rekening gebracht: een eventuele betalingsreservering wordt binnen 5 werkdagen vrijgegeven. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op en stuur een screenshot van de reservering mee.

Lidmaatschapsvoordelen

Elke maand kun je kiezen uit een ruime selectie prachtige en populaire merken. We voegen regelmatig nieuwe opties toe, dus er is altijd iets nieuws te ontdekken. De beschikbare merken worden direct weergegeven in de kortingslijst van de merken. Kies gewoon je favoriet en geniet de hele maand van extra korting.

Log in rechtsboven en ga naar ‘Mijn Luxplus’ → ‘Mijn voordelen’.
Klik op uw lidmaatschapspagina op ‘Merkkorting’ en selecteer uw voorkeursmerk voor de maand.

U kunt uw BeautyCash gebruiken als korting op uw volgende bestelling door deze toe te passen in uw winkelmandje voordat u afrekent.

Let op! BeautyCash kan alleen worden gebruikt tijdens een betalende maand, niet tijdens de gratis proefperiode.

Je kunt een merk kiezen, waarbij je 30 dagen lang extra korting krijgt op alle producten van dat merk. Je krijgt de korting direct nadat je je merk hebt gekozen. De korting is afhankelijk van hoe lang je lid bent.

Niveau 1 – Beauty Babe: 5% korting op een merk naar keuze.

Niveau 2 – Beautista: 10% korting op een merk naar keuze.

Niveau 3 – Beauty Bestie: 15% korting op een merk naar keuze.

Niveau 4 – Beauty Boss: 20% korting op een merk naar keuze.

Zodra de 30 dagen verstreken zijn, kan je een nieuw merk kiezen.

BeautyCash vervalt niet zolang je lidmaatschap actief is. Na afloop van je lidmaatschap vervalt het na 30 dagen, maar je kunt het nog steeds gebruiken als je je lidmaatschap binnen deze dagen heractiveert. BeautyCash kan niet worden ingewisseld voor contant geld of worden overgedragen aan een ander lid.

Log in op jouw profiel en ga naar Mijn voordelen . Daar vind je jouw BeautyCash-saldo.

BeautyCash is een beloning die je als lid verdient, namelijk tot 4% van uw bestelling, afhankelijk van jouw lidmaatschapsniveau.
Eén BeautyCash is gelijk aan €1.
Je kan jouw BeautyCash gebruiken als korting op jouw volgende bestelling door het bedrag toe te voegen aan jouw winkelmandje voordat je afrekent.

Let op: BeautyCash kan alleen worden gebruikt tijdens een betalende maand, niet tijdens de gratis proefperiode.

Over Luxplus

Momenteel hebben we één winkel in Roskilde, Denemarken, en we hopen er in de toekomst meer te openen.

Wij kopen onze producten in bij een aantal van de grootste en meest gerenommeerde leveranciers in de EU.

Wij garanderen met 100% zekerheid dat alle producten die je bij ons koopt, authentiek zijn.



We werken er continu aan om onze uitverkochte producten weer op voorraad te krijgen. Helaas kan het soms enkele weken of maanden duren voordat de producten weer op voorraad zijn, en we kunnen helaas niet precies aangeven wanneer bepaalde producten weer op voorraad zullen zijn.

Wanneer je bent ingelogd, kan je op de belknop klikken. Je ontvangt dan automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is.

Bekijk hier welke producten onderweg zijn naar de voorraad: https://www.luxplus.be/besteld


Omdat onze leden het verdienen! Onze leden betalen een maandelijks bedrag om toegang te krijgen tot een aantal voordelen, waaronder ledenprijzen waarmee je makkelijker de producten kunt verkrijgen zonder je al te veel zorgen te maken over de prijs.

We kopen alle producten rechtstreeks in bij Europese leveranciers en slaan ze op in ons eigen magazijn. Zo vermijden we tussenpersonen en houden we de prijzen zo laag mogelijk door bulkinkoop en speciale afspraken met distributeurs.

Retournering en klachten

Bij Luxplus heb jij 30 dagen herroepingsrecht vanaf de dag na ontvangst van jouw artikel. Neem binnen deze termijn contact met ons op met jouw bestelnummer en minimaal twee foto's waarop de verzegeling intact is. Geretourneerde artikelen moeten ongeopend en onbeschadigd zijn. Na goedkeuring sturen we jou retourinstructies per e-mail. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de juiste verpakking en retourzending (geen restitutie). Het aankoopbedrag wordt terugbetaald zodra wij de trackinginformatie hebben ontvangen.


Je terugbetaling wordt verwerkt zodra je retourzending is goedgekeurd en je het track & trace-nummer van het pakket hebt doorgegeven. Het bedrag wordt altijd terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je bij het afrekenen hebt gebruikt. Als je bijvoorbeeld met een pinpas hebt betaald, wordt de terugbetaling naar die kaart teruggestort.

Bij Luxplus ApS heb jij 24 maanden garantie vanaf de dag van levering, mits het defect niet is veroorzaakt door verkeerd gebruik of schade. Normale slijtage wordt niet als defect beschouwd, zelfs niet binnen de garantieperiode, en producten met een beperkte houdbaarheid zijn eveneens uitgesloten.

Houd er rekening mee dat wij geen tevredenheidsgarantie bieden. Klachten worden niet geaccepteerd als jij het product gewoon niet lekker vindt, reageert op de vermelde ingrediënten of als er geen sprake is van een defect.

Om een klacht in te dienen, neem jij contact met ons op en vermeld jij jouw bestelnummer en minimaal twee foto’s of een video waarop het defect duidelijk te zien is. Bewaar het product en de verpakking totdat de klacht is opgelost.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een defect of ontbrekende onderdelen constateert. Klachten worden als tijdig beschouwd als ze binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket worden ingediend.

Neem contact met ons op en vermeld jouw bestelnummer en een foto van het ontvangen product.
Bewaar het product totdat de klacht is opgelost.

Als je bijwerkingen ervaart van een product, neem dan contact op met jouw arts. Hij/zij kan het geval melden bij de bevoegde instanties.
je kan ook rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant van het product.
Houd er rekening mee dat wij geen tevredenheidsgarantie bieden. Allergische reacties op duidelijk vermelde ingrediënten kunnen daarom niet als een defect worden aangemerkt.

Het spijt ons te horen dat je een beschadigd product of pakket hebt ontvangen.
Stuur ons jouw bestelnummer, minimaal 2 foto's van de doos en het beschadigde product vanuit verschillende kanten door, geef aan welk product beschadigd is en voeg een beschrijving van het probleem toe.

Bewaar zowel het product als de verpakking totdat wij het probleem hebben opgelost.

Helaas bieden wij geen ruilingen aan.

Als je het product niet wilt houden, kan je het retourneren. Zie 'Wat moet ik doen als ik spijt heb van mijn aankoop?' voor meer informatie.

Herhaalde of overmatige retourzendingen, vermoedelijk gebruik van producten vóór de retourzending, of andere vormen van misbruik van het beleid kunnen gevolgen hebben. Dergelijke praktijken kunnen een negatieve impact hebben op het milieu en de integriteit van onze diensten.

Wij behouden ons het recht voor om toekomstige bestellingen te weigeren en lidmaatschappen te beëindigen indien ons retourbeleid systematisch wordt overtreden.

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Zie voor meer informatie "Wat moet ik doen als ik spijt heb van mijn aankoop?".

We bieden geen tevredenheidsgarantie. Dit betekent dat retouren of claims niet geaccepteerd kunnen worden voor producten die geopend of gebruikt zijn, maar simpelweg niet aan jouw persoonlijke voorkeuren voldoen. Als je twijfelt over een nieuw product, raden we je aan het eerst in een fysieke winkel uit te proberen.

Als je weet dat je gevoelig kan zijn voor nieuwe ingrediënten, is het een goed idee om het product op een klein stukje huid te testen en 24 uur te wachten voordat je het volledig gebruikt. Zo weet je zeker dat er geen ongewenste reactie optreedt.

De tijd die nodig is om een claim te verwerken, kan variëren afhankelijk van het geval. Omdat ons magazijn in Denemarken is gevestigd, kan het proces langer duren dan gebruikelijk, vooral als producten moeten worden geretourneerd of geïnspecteerd. We doen ons uiterste best om claims zo snel mogelijk af te handelen en houden je gedurende het hele proces op de hoogte.

Het spijt ons te horen dat jij niet tevreden bent met de afhandeling van jouw claim. Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Als jij wilt dat we jouw zaak opnieuw beoordelen, neem dan contact op met onze klantenservice en vermeld jouw claimreferentienummer. We zullen jouw zaak opnieuw beoordelen en ons best doen om een eerlijke oplossing te vinden.

Het spijt ons als er iets ontbreekt in jouw levering. Neem contact op met onze klantenservice en vermeld jouw bestelnummer en de details van het ontbrekende artikel. We kunnen het probleem dan onderzoeken met de persoon die verantwoordelijk is voor het pakket in ons magazijn en jou meer informatie geven.