Je ontvangt een e-mail wanneer dit artikel weer op voorraad is.
Je ontvangt geen e-mail meer wanneer het product weer op voorraad is.
Indien je al klant bent kun je hier inloggen. Je creëert automatisch een account wanneer je jouw eerste bestelling afrondt bij Luxplus
U kunt uw bestellingen hier volgen en volgen via uw besteloverzicht.
In de e-mail met uw verzendbevestiging vindt u een trackinglink. De link brengt u rechtstreeks naar de distributeurspagina met informatie over uw levering.
Het kan tot 24 uur (ma-vr) duren voordat de tracking is bijgewerkt vanaf het moment dat u uw verzendbevestiging heeft ontvangen.
U kunt uw bestellingen hier volgen en volgen via uw besteloverzicht.
Wanneer wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code per mail. Dit nummer kun je invullen om de status van de levering te bekijken. Als je pakketje is verstuurd met Bpost kan dat via deze link: https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=en. Als het pakketje verstuurd is met Mondial Relay: https://www.mondialrelay.com/en-gb/parcel-tracking/.
Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat uw bestelling is geregistreerd bij Bpost en Mondial Relay en je er informatie over kunt zien.
Voor leden van Luxplus is de bezorging naar een pakketpunt of thuisbezorging met GLS kosteloos bij een bestelling vanaf €19. Bij een bestelling onder €19 kost de thuisbezorging of naar een GLS pakketpunt €2. Voor leden is de bezorging met DHL Home €4.95. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €5,95 per bestelling naar een GLS pakketpunt of thuisbezorging. Voor niet-leden is de bezorging €7,95 met DHL Home.
Let op: Klarna kan niet gebruikt worden als betalingsmethode bij thuislevering.
De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen vanaf het moment dat de bezorgdienst jouw pakket ontvangt.
GLS:
De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen.
Als er problemen zijn met de levering aan huis behoudt GLS zich het recht om het pakket bij het dichtstbijzijnde pakket punt te leveren of bij de buren. Zij zullen je hier digitaal van op de hoogte brengen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om hierover contact op te nemen met Luxplus.
DHL:
Je kan ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen of bij een DHL pakket punt. De levertijd is 1-4 werkdagen.
Als er problemen zijn met de levering aan huis behoudt DHL zich het recht om het pakket bij het dichtstbijzijnde DHL pakket punt te leveren of bij de buren. Zij zullen je hier digitaal van op de hoogte brengen. Er kan tot 10 dagen na de laatst verwachte leveringsdatum een zaak aangemaakt worden, wanneer de klant aangeeft het pakketje niet ontvangen te hebben. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om hierover contact op te nemen met Luxplus.
Helaas is dit niet mogelijk, aangezien het kantoor van Luxplus zich in Denemarken bevindt en er enkel een warenhuis in België is. De producten op Luxplus.be kunnen alleen online worden besteld en de producten worden vervolgens op de geselecteerde locatie geleverd door Bpost.
Als het pakket niet geleverd kan worden bij het bij afleveradres, behoudt de vervoerder zich het recht om het pakket af te leveren bij een pakketpunt in de buurt. Je wordt automatisch op de hoogte gebracht als dit gebeurt.
Dit betekent dat als de deur op slot zit, als het pakket te groot is of als de koerier in kwestie het om de een of andere reden niet veilig vindt om het pakket op het adres af te leveren, ze het pakket naar een pakketpunt kunnen brengen. Er kunnen veel redenen zijn waarom een koerier het niet veilig vindt om een pakket onbeheerd op het adres achter te laten, zoals: mensen in de buurt die wakker zijn of slecht weer.
Wanneer je bij Luxplus.be winkelt, is het niet mogelijk om pakketten te laten bezorgen in andere landen. Het kan alleen in België worden geleverd.
Wanneer je het pakket hebt ontvangen is het belangrijk dat je direct controleert of er geen goederen zijn beschadigd tijdens transport. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een Luxplus bestelling hebt ontvangen en je merkt dat er iets mis is met jouw bestelling, binnen 7 dagen. Graag ontvangen wij een korte omschrijving van fout/welk product ontbreekt. Ook ontvangen we graag foto's van hoe het pakket geleverd is en de kapotte producten indien er producten kapot zijn geleverd. Op ten minste één van de foto's moet het pakketlabel zichtbaar zijn. Gooi de verpakking niet weg voordat je hier een foto van hebt genomen, aangezien ons logistiek team en de transporteur de gelegenheid moeten hebben om de zaak te onderzoeken.
Als je het pakket niet op tijd hebt op kunnen halen vanwege verschillende redenen, wordt het pakket naar ons geretourneerd. Het is belangrijk dat je per e-mail (Mail met ons) contact met ons opneemt en benoemd dat dit is gebeurd.
Aangezien het pakket naar ons wordt geretourneerd, moeten we hiervoor €2.95 retourkosten in rekening brengen. Dit betekent dat wij dan het totale bedrag van de bestelling minus €2.95 vergoeden in BonusCash of terugstorten naar de originele betaalmethode.
Neem alsjeblieft gelijk contact met ons op via het contactformulier zodat wij een onderzoek kunnen starten. Je zult ons uiterlijk 7 dagen nadat de bezorgdienst aangeeft het pakket te hebben geleverd moeten contacteren om recht te hebben op een schadevergoeding. Als je ons na 7 dagen contacteert, kunnen we je helaas niet compenseren voor het pakket.
Luxplus is van Deense origine. Daarom is ons magazijn in Denemarken en worden alle bestellingen vanuit hier verzonden. Omdat je pakket wat langer onderweg is, kunnen er soms vertragingen optreden. Als je hier vragen over hebt, kun je ons altijd bereiken via het contactformulier.
Luxplus is een beauty club en een online shop. Het lidmaatschap geeft u de mogelijkheid om geld te besparen op duizenden producten, van exclusieve merken tot bekende alledaagse artikelen! Wij bieden leden ook een gratis leveringsoptie aan en lagere verzendkosten op al jouw aankopen. Verder kan er BonusCash gespaard worden, die je kan aftrekken van jouw volgende aankoop in euro's. De eerste 14 dagen zijn gratis. Hierna wordt het aan automatisch vernieuwend lidmaatschap van €9,95 per maand. Het lidmaatschap kan ten alle tijden worden stopgezet (m.u.v. de eerste 24 uur na het plaatsen van een bestelling) middels de klantenservice te mailen of door dit zelf te doen via de website. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje 'Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?'
Mocht je geen Luxplus lid zijn dan kun je wel aankopen doen bij Luxplus.nl maar in dat geval zijn de reguliere prijzen van kracht. Je kan dan producten bestellen voor de 'Normale Prijs'.
Om een lidmaatschap bij ons aan te maken, hoef je alleen maar jouw eerste bestelling te plaatsen tegen de ledenprijs. Je accepteert dan de algemene voorwaarden van een lidmaatschap en word automatisch lid bij Luxplus.
Je kunt hier je lidmaatschap annuleren.
Als je geen lid meer wilt zijn van Luxplus, log je in op www.luxplus.be met jouw e-mailadres en wachtwoord en klik op "Mijn Account" in de rechterbovenhoek van de pagina. Hierna klik je op "Mijn lidmaatschap" en hier kan je jouw lidmaatschap opzeggen. Je kan het lidmaatschap via de website stopzetten m.u.v. de eerste 24 uur nadat je een bestelling hebt geplaatst. Het is verder altijd mogelijk om het lidmaatschap stop te zetten middels de klantenservice te contacteren.
Het lidmaatschap kan niet beëindigd worden door betaling te weigeren of in te trekken. In het geval van betaalde en/of achterstallige facturen behoudt Luxplus zich het recht voor om zakenpartners (d.w.z. incassobureaus) in te schakelen voor invordering.
Houd er rekening mee dat als je een lopende bestelling hebt, het lidmaatschap niet kan worden geannuleerd totdat het is verzonden. Dit zal doorgaans binnen 24 uur gebeuren. Probeer het opnieuw wanneer jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.
Tot slot is het niet mogelijk om het lidmaatschap te annuleren door de betaling te weigeren. Het lidmaatschap zal dan automatisch doorlopen en ben je ook aansprakelijk voor de opgebouwde betalingen totdat je je lidmaatschap opzegt via de website of klantenservice.
Nee, je kan geen gebruik maken van het 'bespaarde bedrag' dat op jouw profiel staat. Het 'bespaarde bedrag' geeft het bedrag weer dat je hebt bespaard door lid te zijn bij Luxplus.
Je kan wel gebruik maken van de BonusCash dat op jouw profiel staat. Lees hierover meer onder "Wat is BonusCash?"
Wanneer je ingelogd bent met jouw Luxplus account en een nieuwe bestelling voor de ledenprijs plaatst op onze website, wordt er automatisch €9,95 aan je bestelling toegevoegd.
De €9,95 dekt een lidmaatschap van een maand en zodra de bestelling is voltooid, is jouw lidmaatschap weer actief.
Na de eerste 24 uur (waarbij het lidmaatschap om technische redenen is geblokkeerd) kun je jouw lidmaatschap ten alle tijden stopzetten via de website of door een mail te sturen naar de klantenservice. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje 'Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?'
Het lidmaatschap eindigt dan aan het einde van de periode waarvoor betaald is.
Houd er rekening mee dat als je een lopende bestelling hebt, het lidmaatschap niet kan worden geannuleerd totdat de bestelling is verzonden. Dit zal doorgaans binnen 24 uur gebeuren. Probeer het opnieuw wanneer uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.
Wanneer je je registreert bij Luxplus, moet je bevestigen dat je ouder bent dan 18 jaar. Als je jonger bent dan 18 jaar, moet het lidmaatschap worden bevestigd door een ouder of wettelijke voogd.
Een overeenkomst kan altijd worden opgezegd door een ouder of voogd als deze, ongeacht de voorwaarde van ouder dan 18 jaar, is aangegaan door een kind of een persoon onder de 18 jaar.
De maandelijkse betaling wordt elke 30 dagen afgeschreven vanaf de datum waarop je het lidmaatschap bent gestart.
De exacte datum kun je vinden door in te loggen op jouw account via de website. Vervolgens klik je op 'Mijn account', 'Mijn lidmaatschap' en vervolgens vind je de datum onder 'Geldig tot'.
Als je geen lid wilt worden, kun je ervoor kiezen de producten tegen de normale prijs te bestellen. In dat geval word er tijdens het betaalproces geen lidmaatschap aan je winkelmand toegevoegd (en start je dus geen lidmaatschap).
Wanneer je de lidmaatschap voorwaarden op Luxplus.be accepteert, accepteer je dat Luxplus (Luxplus ApS) het aangegeven bedrag voor het lidmaatschap periodiek kan aftrekken, totdat je ervoor kiest om het lidmaatschap op te zeggen. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje "Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?"
Het abonnement voor het lidmaatschap is de eerste 14 dagen gratis en verandert daarna in een doorlopend lidmaatschap van €9.95 per maand.
Bij jouw eerste aankoop ontvang je per e-mail een ontvangstbewijs met informatie over het lidmaatschap. Volgende betalingsbewijzen kun je vinden wanneer je bent ingelogd op Luxplus.be, onder het item "Mijn lidmaatschap".
De registratie bij Luxplus is bindend vanaf het moment dat de eerste bestelling is geplaatst voor de ledenprijs en daarmee wordt het lidmaatschap in gebruik genomen. Door te kiezen voor de ledenprijs in plaats van de normale prijs, aanvaard je het starten van een lidmaatschap. Als lid van Luxplus ben je verplicht jouw gehele lidmaatschap periode en daaropvolgende opzeggingen van het lidmaatschap te betalen, totdat je het lidmaatschap zelf opzegt via de website of door contact op te nemen met de klantenservice.
Je bent verplicht te betalen voor de diensten waartoe je toegang hebt gehad. Dit wordt proportioneel berekend, op basis van de periode dat Luxplus je toegang heeft gegeven tot ledenvoordelen. In geval van twijfel is het jouw verantwoordelijkheid om te bewijzen dat je gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht.
Meer over het lidmaatschap kan altijd hier gelezen worden: https://www.luxplus.be/lidmaatschaps-voorwaarden
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je op 'Wachtwoord vergeten?' klikken. Dan ontvang je een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Je kunt je afmelden voor nieuwsbrieven door onderaan de nieuwsbrief de link 'uitschrijven nieuwsbrief' aan te klikken.
Als je lid bent van Luxplus, kunt je altijd rechtsboven op de Luxplus-site inloggen. Hier moet je je e-mailadres en het zelf aangemaakte wachtwoord invullen.
Als lid is het belangrijk dat je je aanmeldt voordat je gaat winkelen bij Luxplus.
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt je klikken op Wachtwoord vergeten? en ontvang je een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Als je nog geen lid bent, maakt je automatisch een lidmaatschap aan door een aankoop te voltooien met de ledenprijs en je gegevens in te voeren tijdens het aankoopproces.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden met inloggen, neem dan contact met ons op via het contactformulier rechtsboven.
Als je bij ons winkelt, hebben wij de volgende gegevens nodig: Naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
Wanneer je als klant bij luxplus.be bent geregistreerd, worden je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres opgeslagen in een elektronisch klantenbestand. Alleen medewerkers van luxplus.nl hebben hier toegang toe.
Deze persoonsgegevens registreren wij en gebruiken wij voor je bestellingen. De persoonlijke gegevens worden geregistreerd bij Luxplus ApS. We slaan ook persoonlijke gegevens op in verband met de naleving van de regels van de Boekhoudwet, volgens welke boekhoudkundige gegevens gedurende 5 jaar moeten worden bewaard vanaf het einde van het boekjaar waarop het materiaal betrekking heeft.
Als klant van Luxplus ApS heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie en het recht op toegang tot de informatie die wij over jou hebben geregistreerd. Als je van mening bent dat de informatie onjuist is, heb je het recht om deze te laten corrigeren. Wij zijn verplicht je persoonsgegevens te verwijderen wanneer je hierom vraagt. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als uw gegevens niet meer nodig zijn. Ook als je van mening bent dat uw persoonsgegevens in strijd met de wetgeving worden verwerkt, kun je contact met ons opnemen. Je hebt recht volgens de Wet Persoonsgegevens. Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar Luxplus ApS via e-mail hey@luxplus.be.
Luxplus ApS is de samenwerking aangegaan met CollectMasters, incassobureau, om de openstaande abonnementskosten te innen. Op het moment dat er een lidmaatschap loopt en de abonnementskosten niet worden betaald (d.mv. stornering of ontoereikend saldo) dient het lid deze kosten alsnog te voldoen.
ProCollect, ons debiteurenbeheer, zal deze leden een mail sturen genaamd; “Pre-incasso voor abonnement Luxplus’’. Hier worden deze leden herinnert aan de kosten en kunnen zij het bedrag alsnog voldoen d.m.v. een iDeal-link. Er zijn extra kosten verbonden aan het niet betalen van de abonnementskosten.
ProCollect zal deze leden via e-mail nog een keer herinneren. Indien hier geen reactie of betaling uit voort komt, zullen deze debiteuren na 15 dagen worden overgedragen naar CollectMasters. CollectMasters zal deze abonnementskosten alsnog gaan innen.
Wanneer uw dossier ter incasso staat bij CollectMasters, komen er wettelijke incassokosten (€40,-) en rente boven op de vordering.
CollectMasters zal met deze debiteuren telefonisch contact opnemen en meerdere mails versturen om de betaling van deze vordering als nog tot stand te laten komen.
Het is mogelijk om een betalingsregeling af te spreken om het openstaande bedrag in maximaal 3 termijnen te voldoen. Daarnaast is het uiteraard mogelijk om het bedrag in één keer te voldoen.
Je kan bij Luxplus kiezen om te betalen met Klarna Pay Later. Als je voor deze betaalmethode kiest, dan zal het lidmaatschap zich vernieuwen via Klarna en zal je een factuur ontvangen voor de lidmaatschapskosten. De factuur zul je ongeveer 30 dagen nadat het lidmaatschap is gestart ontvangen. Dit betekent dat je een factuur kan ontvangen nadat je het lidmaatschap hebt stopgezet. De factuur wordt altijd gecreëerd wanneer een lidmaatschapsperiode wordt vernieuwd. Als je een nieuwe factuur hebt ontvangen nadat je lidmaatschap is stopgezet, is dit hoogstwaarschijnlijk een factuur voor een voorgaande lidmaatschapsperiode die is vernieuwd voordat je het lidmaatschap had stopgezet.
Als je twijfelt over welke lidmaatschapsperiode de factuur gaat, kan je altijd een PDF bestand sturen van de factuur naar onze klantenservice.
Mail met ons.
Wij streven ernaar om jouw vragen binnen 2-3 werkdagen te beantwoorden.
De telefoon is geopend op maandag van 9.30 tot 11.30.
+32 15 48 02 08
De chat is geopend op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 11.30.
De telefoon is op 07-10-2024 gesloten.
Pour le moment, nous ne sommes pas en mesure de vous aider en français par téléphone et chat. Veuillez nous contacter via notre formulaire de contact.
Jammer genoeg niet.
Het afleveradres dat je invult bij het afrekenen kan niet meer gewijzigd worden nadat je de bestelling hebt afgerond.
Als je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt annuleren, moet je inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik op "Mijn orders", hierna op de informatieknop rechts van de betreffende bestelling die je wilt annuleren en vervolgens op "Order annuleren". Het is alleen mogelijk om een bestelling te annuleren, als ons magazijn nog niet is begonnen met het verwerken van de bestelling.
Belangrijk! Het is niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren door ons een e-mail te sturen, aangezien we de aanvraag niet kunnen verwerken voordat de bestelling is ingepakt.
Als je de orderbevestiging na 24 uur nog niet hebt ontvangen, controleer dan jouw spamfolder en andere folders waarin deze mogelijk is terechtgekomen.
Houd er rekening mee dat alle geplaatste bestellingen bekeken kunnen worden door in te loggen op uw Luxplus-account en naar "Mijn orders" te gaan.
Nee, dat kan helaas niet. Je kan na het plaatsen van de bestelling geen nieuw product aan de bestelling toevoegen of een bestaand product verwijderen. Dit kan niet, omdat wij niet de mogelijkheid hebben om meer geld van jouw bankrekening af te halen dan je ons hebt toegestaan. Als je een product wilt toevoegen, zal je dus een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
Alle betalingen worden voltooid via Bancontact, Klarna* of Altapay als betaling-gateways. Op Luxplus.be kan er betaald worden met Maestro, VISA, VISA Debit, VISA Electron of MasterCard.
Alle betalingen en kaartkosten worden verwerkt in de productprijzen en daarin gereguleerd door Luxplus ApS. De betaling wordt van jouw bankrekening afgeschreven bij verzending van de bestelling via Luxplus.nl of wanneer het lidmaatschap ingaat. Er wordt geen bedrag afgeschreven dat hoger is dan het bedrag dat is goedgekeurd bij het volbrengen van jouw bestelling.
*Klarna kan niet gebruikt worden als betalingsmethode voor pakketten die thuis worden geleverd.
Nee, alle douane- en invoerrechten zijn inbegrepen in de totaalprijs.
Onze excuses als je problemen ondervindt bij het volbrengen van uw bestelling.
Houd er rekening mee dat je als je al lid bent, het belangrijk is dat je eerst inlogt op jouw profiel via de website. Doe je dit niet, dan geeft het systeem aan dat het e-mailadres al in gebruik is.
Als je probeert te bestellen vanaf een mobiele telefoon of tablet, kan het soms helpen om over te schakelen naar een computer of een ander apparaat.
Als je problemen blijft ondervinden, kun je ons altijd contacteren via het contactformulier.
Als je een factuur nodig hebt van jouw bestelling, kan je deze altijd vinden in jouw Luxplus-account door rechtsboven in te loggen en naar "Mijn orders" te gaan. Klik vervolgens op het informatiepictogram naast de betreffende bestelling en klik op "Download factuur".
De introductieprijs betreft een voordelige prijs op het gekozen product zonder dat er een lidmaatschap wordt aangegaan. De introductieprijs kan slechts voor één van de producten in de winkelwagen worden gebruikt. De overige producten kun je voor de normale prijs bestellen. Aangezien je de bestelling plaatst zonder lid te worden, zal je moeten betalen voor verzendkosten.
Dat is niet de bedoeling! Controleer eerst goed of je geen typefout hebt gemaakt in je e-mailadres. Als je e-mailadres juist is, kijk dan voor de zekerheid in je spambox. Je zou binnen 30 minuten de bestelbevestiging moeten ontvangen.
Als je nog steeds geen bestelbevestiging hebt ontvangen, is er waarschijnlijk een technisch probleem opgetreden bij het plaatsen van je bestelling, waardoor deze niet correct bij ons is aangekomen. Afhankelijk van de betaalmethode kan het maximaal 14 werkdagen duren voordat het geld wordt teruggestort op je bankrekening. In de tussentijd kun je de bestelling gerust opnieuw plaatsen.
Als je na 14 werkdagen nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Leden verdienen Bonuscash op geplaatste bestelling bij Luxplus.be. Het BonusCash bedrag dat je verdient is afhankelijk van welke producten je koopt. Je kunt via jouw account altijd zien hoeveel BonusCash je hebt verdiend. Jouw BonusCash zal automatisch worden verrekend bij je volgende bestelling met een 1:1 ratio. Ter illustratie: 9 BonusCash geeft je een korting van €9 op de volgende bestelling.
Alleen leden met een betaald lidmaatschap zullen BonusCash ontvangen. BonusCash dat je hebt verdiend kan niet worden ingewisseld voor geld of overgedragen worden aan andere leden. BonusCash verloopt niet zolang jouw lidmaatschap actief blijft. In het geval dat je het lidmaatschap opzegt, zal de BonusCash verlopen na 30 dagen. De BonusCash zal niet verlopen als je ervoor kiest om het lidmaatschap binnen 30 dagen weer te heractiveren.
Om te zien hoeveel BonusCash je hebt verdiend, log je in op jouw Luxplus account. Informatie over je bonuscash staat op de startpagina.
Er is geen vervaldatum voor jouw verdiende BonusCash zolang je een geldig lidmaatschap hebt. Nadat het lidmaatschap is beëindigd, vervalt de BonusCash na 30 dagen. Binnen de 30 dagen kun je de BonusCash nog steeds gebruiken door het lidmaatschap opnieuw te activeren. Hoe je het lidmaatschap heractiveert, kan je lezen onder het kopje 'Hoe kan ik mijn lidmaatschap heractiveren?'
BonusCash kan niet worden ingewisseld voor geld of worden toegewezen aan een ander lid.
Wij kopen alle producten rechtstreeks in bij onze Europese leveranciers en slaan deze op in ons eigen magazijn. Op deze manier vermijden we dure tussenpersonen die doorgaans een extra vergoeding aan de productprijs toevoegen.
Onze ervaren inkopers sluiten unieke overeenkomsten met de grootste distributeurs in de EU, en met behulp van hun onderhandelingen en aankopen van grote partijen producten kunnen we de prijzen zo laag mogelijk zetten.
Producten die niet op voorraad zijn, komen voortdurend weer op voorraad. Om onze leden de beste prijzen op de markt te garanderen, kopen we alleen uitverkochte producten opnieuw in als we kunnen garanderen dat we ze tegen dezelfde lage prijs kunnen verkopen.
In sommige gevallen kan het daarom weken/maanden duren voordat bepaalde producten weer op voorraad zijn.
Op deze pagina kun je zien welke producten spoedig weer op voorraad zullen komen: https://www.luxplus.be/besteld.
Onder het uitverkochte product op onze website kun je jouw e-mailadres invullen en ontvang je een bericht zodra het product weer op voorraad is.
Alle producten komen rechtstreeks van de grootste leveranciers in de EU en worden op kwaliteit gecontroleerd voordat ze naar je worden verzonden. We kunnen je daarom 100% authenticiteitsgarantie geven op alle merkartikelen.
Let op dat wij geen enkele vorm van "tevredenheidsgarantie" bieden. Als u bijvoorbeeld de geur of smaak van het product niet lekker vindt, een allergische reactie heeft gekregen op ingrediënten die duidelijk zijn vermeld op het product of de productpagina, of in situaties waar er niets mis is met het product, kunt u het niet als een gebrek reclameren.
Wanneer je winkelt bij Luxplus heb je een herroepingsrecht van 90 dagen. Gedurende deze periode kan je contact met ons opnemen en benoemen dat je spijt hebt van je aankoop en dat je dit item dus naar ons wilt retourneren. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je binnen 90 dagen na ontvangst van de producten dit aan ons te melden met een duidelijke verklaring.Je kan er ook voor kiezen om gebruik te maken van ons standaard annuleringsformulier, die je hier kan downloaden. Het herroepingsrecht geldt vanaf de dag dat je de producten hebt ontvangen. Als de deadline eindigt op een feestdag, zaterdag, kerstavond of nieuwjaarsavond, wordt de deadline met één werkdag verlengd. Na ontvangst moeten de producten behandeld worden zodat je de aard, kenmerken en werking van de producten kan vaststellen. Het herroepingsrecht is niet geldig als de verpakking/verzegeling is verbroken van producten, aangezien deze niet geschikt zijn om te retourneren vanwege gezondheidsbescherming of hygiënische redenen. Bijvoorbeeld voedsel, zonder recept verkrijgbare medicijnen, gezondheidsvoedingsproducten, cosmetica, etc. Onder de term ‘verpakking/verzegeling’ verstaan wij ook een speciale verpakking die de producten beschermt en dient als garantie dat de producten niet zijn geopend.
Retour
Als je één of meerdere producten naar ons wilt retourneren, contacteer ons dan binnen 90 dagen via het contactformulier. Voeg alsjeblieft foto's van de producten die je gaat retourneren toe en benoem het ordernummer in de mail. Je ontvangt dan de retourinstructies. Houd er rekening mee dat de retourkosten door de klant betaald moeten worden en dat het retourlabel enkel betaald kan worden met creditcard.
Het is belangrijk dat je een briefje met jouw naam, ordernummer en e-mailadres in het retourpakket doet. Als je een product retourneert, ben jij verantwoordelijk dat dit product veilig is verpakt. Je draagt het risico van het pakket/de producten totdat wij deze hebben ontvangen. Bewaar daarom het postbewijs en het Track & Trace nummer. De terugbetaling van jouw retourzending wordt verwerkt zodra wij de foto van de producten en het Track & Trace nummer van het retourpakket hebben ontvangen. Bij het ruilen moeten alle onderdelen van een product geretourneerd worden. Als er bijvoorbeeld zonder extra kosten een make-up remover bij de aankoop van een mascara is meegeleverd, moeten beide onderdelen worden geretourneerd.
Als een pakket wordt geretourneerd vanwege weigering van ontvangst of dat het niet is opgehaald bij een pakketpunt, is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact met ons op te nemen, aangezien wij hiervan niet automatisch op de hoogte worden gesteld.
In deze gevallen brengen wij retourkosten van €2.95 in rekening, die in mindering worden gebracht op op het terug te betalen bedrag.
Het artikel moet in een ongeschonden verpakking zijn en in dezelfde staat worden geretourneerd als bij ontvangst en het moet in een zodanige staat zijn dat we het artikel zonder problemen als nieuw kunnen verkopen. Als het artikel waarde heeft verloren en dit komt doordat je het op een andere manier hebt gebruikt dan nodig was om de aard van het artikel vast te stellen, kunt je slechts een deel van het aankoopbedrag terugkrijgen. Het bedrag dat je kan terugkrijgen, is afhankelijk van de commerciële waarde van het artikel.
Als het artikel is gepast naast wat hierboven is beschreven, beschouwen we het als gebruikt, wat betekent dat als je de aankoop annuleert, je slechts een deel of niets van het aankoopbedrag terugkrijgt.
De vergoeding van jouw retourzending zal verwerkt worden, wanneer we foto's van de producten en het Track & Trace nummer van de retourzending hebben ontvangen. Het bedrag zal altijd worden vergoed naar de gebruikte betalingsmethode tijdens het doen van de aankoop. Bijvoorbeeld, als je hebt betaald met een debit kaart, zal het bedrag worden vergoed naar de debit kaart.
Luxplus ApS biedt de standaard wettelijke klachtenprocedure aan, geldig gedurende 24 maanden na levering. Dit betekent dat je jouw product kunt laten repareren, omruilen, het geld terug kunt krijgen of een prijsverlaging kunt krijgen, afhankelijk van de situatie in kwestie. De klacht moet gegrond zijn, dat wil zeggen dat eventuele gebreken niet het gevolg kunnen zijn van verkeerd gebruik van het product of destructief gedrag. Houd er rekening mee dat voor producten met een beperkte levensduur het klachtrecht dienovereenkomstig beperkt is.
Neem contact met ons op zodra je een fout, beschadiging of ontbrekende onderdelen opmerkt voor een product dat is gekocht op Luxplus.be. Dit moet zo snel mogelijk of binnen een redelijke termijn gebeuren vanaf het moment dat je merkt dat er iets mis is met het product. Dien jouw klacht in via hey@luxplus.be, waarna wij het betreffende probleem zullen behandelen.
Een klacht wordt binnen een redelijk termijn beschouwd indien deze binnen twee maanden na constatering van productgebreken wordt ingediend.
Als we het verkeerde artikel hebben verzonden, neem dan contact met ons op via hey@luxplus.be of neem contact met ons op via het contactformulier in de rechterbovenhoek. Maak a.u.b. een foto van het ontvangen product, zodat wij de fout zo snel mogelijk kunnen vinden en registreren.
Wat enorm vervelend om te horen dat je een allergische reactie hebt gekregen vanwege een product gekocht bij Luxplus.
Als je na het gebruik van een product bijwerkingen hebt ondervonden, dien je contact op te nemen met je eigen arts, die het geval aan de autoriteiten kan melden.
Je kunt er ook voor kiezen om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant van het product.
Houd er rekening mee dat wij geen enkele vorm van ‘tevredenheidsgarantie’ bieden. Als je bijvoorbeeld de geur of smaak van het product niet lekker vindt, een allergische reactie hebt gehad op ingrediënten die duidelijk op het product of de productpagina staan vermeld, of in situaties waarin er niets mis is met het product, kun je er geen aanspraak op maken.
Onze oprechte excuses voor het ontvangen van een beschadigd product. Het is belangrijk dat je direct een foto maakt van hoe je het product hebt ontvangen in de doos en een foto van hoe beschadigd het product is.
Neem hierna contact met ons op via e-mail (hey@luxplus.be) en benoem de volgende informatie in de e-mail: ordernummer, foto's van de ontvangen doos en het product en vermeld het exacte product dat beschadigd is. Wanneer wij deze mail ontvangen, bieden wij een passende oplossing.
Helaas kunnen wij het product niet ruilen voor een ander product. Als je het product niet wilt houden, kun je het retourneren. Het bedrag kan dan worden vergoed in bonuscash of doormiddel van het door jou gebruikte betaalmiddel. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Als klant heeft u het recht om artikelen terug te sturen als u van gedachten verandert over uw aankoop. Helaas hebben we verontrustend gedrag opgemerkt bij bepaalde klanten die systematisch artikelen bestellen en bijna alles retourneren, wat onder andere schadelijk is voor het milieu. Dit kan ook leiden tot het in twijfel trekken van de staat van de geretourneerde producten en verdenkingen van andere vormen van fraude. Als we dit soort gedrag ontdekken, behouden we ons het recht om toekomstige bestellingen te weigeren en het lidmaatschap te beëindigen. Dit kan ook leiden tot het in twijfel trekken van de retourneerde producten, of deze ongebruikt zijn, of dat er sprake is van andere vormen van fraude.
Houd er rekening mee dat de retourkosten door de klant betaald moeten worden en dat het retourlabel enkel betaald kan worden met creditcard.
Je kan meer lezen over de retourprocedure onder "Terugkeer en reclamatie"
Luxplus is een beauty club en een online shop. Het lidmaatschap geeft u de mogelijkheid om geld te besparen op duizenden producten, van exclusieve merken tot bekende alledaagse artikelen! Wij bieden leden ook een gratis leveringsoptie aan en lagere verzendkosten op al jouw aankopen. Verder kan er BonusCash gespaard worden, die je kan aftrekken van jouw volgende aankoop in euro's.
Het kost €9,95 per maand om lid te zijn voor zolang je lid wilt blijven. Indien je het lidmaatschap wilt stopzetten, kan je dit gemakkelijk doen door de klantenservice te mailen of dit zelf te doen via onze website. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje 'Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?'
U kunt uw bestellingen hier volgen en volgen via uw besteloverzicht.
Wanneer wij het pakket verzenden, ontvang je een Track & Trace code per mail. Dit nummer kun je invullen om de status van de levering te bekijken. Als je pakketje is verstuurd met Bpost kan dat via deze link: https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=en. Als het pakketje verstuurd is met Mondial Relay: https://www.mondialrelay.com/en-gb/parcel-tracking/.
Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat uw bestelling is geregistreerd bij Bpost en Mondial Relay en je er informatie over kunt zien.
Je kunt hier je lidmaatschap annuleren.
Als je geen lid meer wilt zijn van Luxplus, log je in op www.luxplus.be met jouw e-mailadres en wachtwoord en klik op "Mijn Account" in de rechterbovenhoek van de pagina. Hierna klik je op "Mijn lidmaatschap" en hier kan je jouw lidmaatschap opzeggen. Je kan het lidmaatschap via de website stopzetten m.u.v. de eerste 24 uur nadat je een bestelling hebt geplaatst. Het is verder altijd mogelijk om het lidmaatschap stop te zetten middels de klantenservice te contacteren.
Het lidmaatschap kan niet beëindigd worden door betaling te weigeren of in te trekken. In het geval van betaalde en/of achterstallige facturen behoudt Luxplus zich het recht voor om zakenpartners (d.w.z. incassobureaus) in te schakelen voor invordering.
Houd er rekening mee dat als je een lopende bestelling hebt, het lidmaatschap niet kan worden geannuleerd totdat het is verzonden. Dit zal doorgaans binnen 24 uur gebeuren. Probeer het opnieuw wanneer jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.
Tot slot is het niet mogelijk om het lidmaatschap te annuleren door de betaling te weigeren. Het lidmaatschap zal dan automatisch doorlopen en ben je ook aansprakelijk voor de opgebouwde betalingen totdat je je lidmaatschap opzegt via de website of klantenservice.
Je hebt gewinkeld voor onze lidmaatschapsprijs en bent daarmee onderdeel geworden van onze ledenclub.
Zoals we op verschillende plaatsen op onze website en bij het bestellen schrijven, zijn de eerste 14 dagen gratis en daarna kost het € 9,95 per maand.
Als u geen lid van Luxplus wilt zijn, kunt u uw lidmaatschap opzeggen op onze zelfservicepagina.
Je kan bij Luxplus kiezen om te betalen met Klarna Pay Later. Als je voor deze betaalmethode kiest, dan zal het lidmaatschap zich vernieuwen via Klarna en zal je een factuur ontvangen voor de lidmaatschapskosten. De factuur zul je ongeveer 30 dagen nadat het lidmaatschap is gestart ontvangen. Dit betekent dat je een factuur kan ontvangen nadat je het lidmaatschap hebt stopgezet. De factuur wordt altijd gecreëerd wanneer een lidmaatschapsperiode wordt vernieuwd. Als je een nieuwe factuur hebt ontvangen nadat je lidmaatschap is stopgezet, is dit hoogstwaarschijnlijk een factuur voor een voorgaande lidmaatschapsperiode die is vernieuwd voordat je het lidmaatschap had stopgezet.
Als je twijfelt over welke lidmaatschapsperiode de factuur gaat, kan je altijd een PDF bestand sturen van de factuur naar onze klantenservice.
Nee, het kost niks om je lidmaatschap bij Luxplus op te zeggen. Wanneer je toch een betaalverzoek ontvangt voor het stopzetten, betekent dit dat je gebruik hebt gemaakt van een extern bedrijf om het lidmaatschap stop te zetten.
Luxplus werkt NIET samen met externe bedrijven die het opzeggen van lidmaatschappen aanbieden - bijvoorbeeld xpendy.. Als je een externe service gebruikt om jouw lidmaatschap op te zeggen, loop je het risico op onnodige kosten.
Als je je lidmaatschap wilt opzeggen, kan dat eenvoudig en gratis via deze link.
Wanneer je de lidmaatschap voorwaarden op Luxplus.be accepteert, accepteer je dat Luxplus (Luxplus ApS) het aangegeven bedrag voor het lidmaatschap periodiek kan aftrekken, totdat je ervoor kiest om het lidmaatschap op te zeggen. Je kan meer lezen over hoe je dit kan doen onder het kopje "Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?"
Het abonnement voor het lidmaatschap is de eerste 14 dagen gratis en verandert daarna in een doorlopend lidmaatschap van €9.95 per maand.
Bij jouw eerste aankoop ontvang je per e-mail een ontvangstbewijs met informatie over het lidmaatschap. Volgende betalingsbewijzen kun je vinden wanneer je bent ingelogd op Luxplus.be, onder het item "Mijn lidmaatschap".
De registratie bij Luxplus is bindend vanaf het moment dat de eerste bestelling is geplaatst voor de ledenprijs en daarmee wordt het lidmaatschap in gebruik genomen. Door te kiezen voor de ledenprijs in plaats van de normale prijs, aanvaard je het starten van een lidmaatschap. Als lid van Luxplus ben je verplicht jouw gehele lidmaatschap periode en daaropvolgende opzeggingen van het lidmaatschap te betalen, totdat je het lidmaatschap zelf opzegt via de website of door contact op te nemen met de klantenservice.
Je bent verplicht te betalen voor de diensten waartoe je toegang hebt gehad. Dit wordt proportioneel berekend, op basis van de periode dat Luxplus je toegang heeft gegeven tot ledenvoordelen. In geval van twijfel is het jouw verantwoordelijkheid om te bewijzen dat je gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht.
Meer over het lidmaatschap kan altijd hier gelezen worden: https://www.luxplus.be/lidmaatschaps-voorwaarden
De prijzen die je ziet op Luxplus.be zijn dagprijzen, we behouden ons het recht om prijzen en informatie op elk moment op de website te veranderen zonder kennisgeving. Zowel feitelijke informatie als prijs informatie wordt verstrekt daargelaten proefleesfouten, onjuist vermelde beschijvingen en technische specificaties. We streven ernaar om zo accuraat mogelijke informatie te geven op Luxplus.nl, echter in het geval van problemen, erkennen wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele fouten, kosten of verliezen veroorzaakt door onjuiste informatie op de pagina of door onjuist gebruik.
Al onze producten worden direct besteld van de grootste leveranciers met een authenticiteits garantie binnen de EU. Om deze reden kan, de verschijning van bepaalde producten veranderingen, kan de taal verschillen of kunnen producten een andere kleur hebben.